aku tak menyangka aku akan terpaksa berdepan dengan pilihan, terpaksa membuat pilihan..ibarat ditelan mati emak, diluah mati bapa…. aku tidak menyangka aku akan menghadapi situasi ini. Benarlah kata orang, hari ini dan esok tidak sama…walau seminit di hadapan, kita juga tidak dapat menjangka apa yang akan berlaku. Aku berusaha untuk menjadi tabah dan cekal namun aku bukanlah manusia yang berhati batu yang tidak ada sebarang perasaan.  Wwalau sekeras mana pun hatiku, akhirnya aku kalah juga……. aku tidak tahu mampukah aku bangun kembali dan melalui kehidupan seperti dulu……may be i have to follow the flow, the flow of my life….may be it is the time for me to let everything go……

One Response to “”

  1. kadang2 ada juga masanya keputusan yang kita buat lagi teruk…di luah mati ayam kat reban je kita tak pilih…tapi kita pilih di telan pedihnya macam mati semua org yang kita sayang sekeliling kita…..tapi kita tetap
    pilih telan…kerana dah sayang…..baru kini kita tahu hidup ni tak straight forward seperti yang kita expect…..hanya tuhan je tahu

Leave a Reply

